Het grote aftellen is begonnen - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Ellis Vester - WaarBenJij.nu Het grote aftellen is begonnen - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Ellis Vester - WaarBenJij.nu

Het grote aftellen is begonnen

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Ellis

28 Juni 2015 | Nederland, Amstelveen

Ieder denkt dat de Goudsblommen de eerste tekst zouden schrijven maar niets is minder waar. Om technische redenen heb ik de aftrap gedaan.
Vanuit Amstelveen tellen we ook af.
We hopen allemaal dat het een prachtige reis gaat worden en dat we straks kunnen genieten van heel veel verhalen.
Oke dan, nu nog een paar wasjes er in en de laatste dagen naar school en dan is het zover!

  • 01 Juli 2015 - 11:53

    Esther:

    Even testen of het werkt;-))
    Nog een paar dagen en dan is het zover!!
    Wat spannend zo'n grote reis.
    Ik hoop dat we vaak een verslag van jullie mogen lezen met alle belevenissen die jullie natuurlijk gaan meemaken.

    Dikke kus uit Amstelveen
    Paul Esther Li & Lo

  • 01 Juli 2015 - 23:00

    Bianca Smit:

    Ik ben ben heel benieuwd! In wil jullie heel erg veel plezier wensen ook namens mijn schatjes thuis. Doe voorzichtig maar vooral geniet!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amstelveen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2015

De laatste dagen

09 Augustus 2015

Afscheid

08 Augustus 2015

Laatste paar dagen

07 Augustus 2015

Mauritius

03 Augustus 2015

Kaapstad
Ellis

Familie Goudsblom gaat op reis naar Afrika. Van 4 juli tot en met 12 augustus.

Actief sinds 16 Juni 2015
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 16507

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: