Zanzibar - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Ellis Vester - WaarBenJij.nu Zanzibar - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Ellis Vester - WaarBenJij.nu

Zanzibar

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Ellis

13 Juli 2015 | Nederland, Amstelveen

Het is vrijdag als onze laatste dag in Tanzania ingaat. We rijden sochtends vanaf de krater naar Arusha, waar we vlak bij het vliegveld nog een lunch genieten en dan naar zanzibar vliegen. We nemen afscheid van Carlos, maar hopen er vooral op dat we wessel zijn knuffel meneer Meijer weer terug zien.

Wessel heeft deze knuffel gekregen van een collega van mij die van zijn achternaam Meijer heet. Dit werd dus meneer Meijer. Wessel heeft op voorhand deze dag al uitgeroepen tot officiële meneer Meijer dag. We hebben wessel al een beetje er op voorbereid dat meneer Meijer voorgoed in Afrika blijft.

Even voor de goede orde: we hebben meneer Meijer laten liggen in het hotel op dag 1. We noemen dit A. De reisorganisatie in Tanzania noemen we B. B had begin vd week al contact opgenomen met A. Wij (C) hoefden ons geen zorgen te maken. A stuurt naar B en B geeft het vrijdag aan C!!
Helaas dit ging dus niet door. Bij aankomst in het Arusha bleek dat A dus niet naar B had gestuurd. B verzekerde ons wel dat ze het naar E zouden sturen. E is het hotel in zanzibar.
In de avond kwamen we aan bij het hotel. 90 procent vd bevolking op zanzibar is Arabier. Dit hotel is hoe toepasselijk dan ook helemaal in Arabische stijl. Hotel is werkelijk fantastisch!!
Heerlijk eten, heerlijke massages, heerlijk zwembad en leuke kids club.

De eerste ochtend meteen contact opgenomen met D, de zelfde touroperator als B , maar dan de lokale vestiging op zanzibar. D belde in mijn bijzijn meteen met B. B vertelde D dat mijnheer Meijer opgestuurd gaat worden. E is ook op de hoogte en melde ons gister,zondag ,dat A daadwerkelijk meneer Meijer naar B heeft toegestuurd. B stuurt het nu door naar E.

Het is nu maandagavond en nog steeds geen teken van meneer Meijer!

Zaterdag eerste dag meteen regen. We waren al bang dat dit de hele week zou duren. Gelukkig voorlopig alleen de eerste dag regen. De afgelopen dagen waren heerlijk zonnig. Ellis en wessel hebben zichzelfs verbrand vandaag. De komende 2 dagen gaan we het nog zeker uithouden hier. Wat een luxe!!

• 13 Juli 2015 - 18:56

Hans En Trudy:

Het alfabeth heeft 26 letters, we blijven het met spanning volgen. Meneer Meijer heeft wat aan de hand gehaald, Goed om te lezen dat jullie genieten. Hier vandaag veel regen. Eind van de week weer mooi weer. Groeten van ons beiden. Hans Trudy

• 13 Juli 2015 - 19:06

Opa Hans:

Lieve Eline,Esmee en Wessel,
    Opa en Oma genieten van de jullie mooie foto's in het zwembad.
    Wat hebben jullie een feest en jullie vermaken je opperbest
    Goed om ook te zien dat er mooie blauwe luchten zijn.
    Geniet lekker van het mooie Zanzibar.
    Liefs opa en oma , xxxxxx

• 13 Juli 2015 - 22:27

Oma Annie :

Robin wat en mooi verslag weer lachen om meneer Meijer ik hoop dat hij boven water komt zal leuk zijn .Esmee ben je weer wat beter met je keel .Eline ,Wessel en Esmee mooi foto's weer voor oma's en opa we genieten mee ben blij dat jullie zo Plezier hebben in het zwembad groeten dikke kus Oma Annie