Mauritius - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Ellis Vester - WaarBenJij.nu Mauritius - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Ellis Vester - WaarBenJij.nu

Mauritius

Door: Robin

Blijf op de hoogte en volg Ellis

07 Augustus 2015 | Nederland, Amstelveen

"Je loopt het reisbureau binnen en je zegt: 2 maal mauritius! Ik weet niet waar het ligt, maar het klinkt lekker". De conferencier die dit ooit opvoerde heeft wel een beetje gelijk. Ik wist het een paar maanden geleden ook niet waar dit eiland ligt. Ondertussen is het bekend, want bij het eilandje hiernaast, le reunion, zijn vd week de eerste brokstukken gevonden vd verdwene malaysia airlines.. Na 4,5 uur vlucht komen we aan in de stromende regen. We balen want de weersverwachtingen voor de komende dagen waren niet echt goed. Al had je eergisteren gevraagd of je niet liever naar huis zou gaan dan hadden we waarschijnlijk ja gezegd. Een teken dat het er bijna op zit en er is niets leukers dan vakantie, als het weer naar huis gaan. Ondertussen is het weer verbeterd en vandaag de hele dag zon. Dan ziet de wereld op zo een eiland er compleet anders uit. Waar we 4 weken lang bijnacelke dag vroeg op zijn gegaan is het nu lekker uitslapen. De kids liggen met zijn drieën in de kamer naast ons. Voor het eerst dat we gescheiden liggen vd kinderen. Ze zijn er langzaam groot genoeg voor. Geen connecting door, dus gewoon de gang op om naar ze toe te gaan. Gister nacht om een uur vijf ging in één keer de safe piepen. Dit bleef doorgaan dus na een paar minuten uit op onderzoek.toch maar de receptie gebeld, ze kwamen meteen de safe vervangen, maar ja je bent meteen klaar wakker. Het eten is hier heerlijk al ben ik weer begonnen met sporten dus de komende dagen alleen maar gezonde dingen. Er is een mooie fitness ruimte dus al een uurtje op de loopband gestaan, gisteren een stuk in zee gezwommen en vandaag parcourtje gedaan met een trainer. Ik verheug me alweer op bodytec de komende week als ikmthuis ben..esmee had gezien dat haar vriendinnetje teddy een cursus surfen had gedaan tijdens de vakantie. Vandaag en gister heeft ze hier ook een les gehad en zoals zo vaak met esmee gaat dat meteen goed. Kan ze binnenkort samen met teddy in Castricum aan zee verder gaan oefenen. Vanochtend met zijn vijven verderop in de rif wezen snorkelen en Wessel heeft vanmiddag bij de kidsclub een taart gebakken... Ja je leest het goed, Wessel die een taart bakt. Was nog lekker ook.. Het hotel verstopt elke ochtend een aantal flessen op hetvresort en degene die het vind krijgt een prijs. Toen Wessel dit hoorde was er nog maar één ding wat hij wilde doen. Jammer voor hem vond Eline de fles en mocht zij op de foto met haar prijs...
De komende dagen gaan we lekker uitrusten op het eiland en zijn we niet veel meer van plan. Voor mij dan ook het laatste reisverslag... De kids gaan er allemaal nog eentje schrijven om het af te sluiten. Volgende Week lekker naar huis, tickets kopen voor de Europa cup, want mijn cluppie is weer door in Europa!! Kids binnenkort weer naar school en we gaan weer aan de slag. Bon voyage et a bientot!!

• 07 Augustus 2015 - 17:01

Esther:

lieve familie,

Oh wat heerlijk dat het weer daar nu ook goed is.
    Even chillen.
    Heb het goed daar de komende dagen!

Liefs uit Amstelveen