Het verslag van esmee - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Ellis Vester - WaarBenJij.nu Het verslag van esmee - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Ellis Vester - WaarBenJij.nu

Het verslag van esmee

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Ellis

12 Juli 2015 | Nederland, Amstelveen

Hallo ik ben esmee we zijn net aangekomen in zanzibar in tanzania was het super cool we hebben de big 5 gezien en nog veel meer dieren dat was leuk nu zitten we in zanzibar lekker zwemmen en chillen
Het hotel is leuk
Het zwembad is leuk
De kidsclub is leuk
Het eten is lekker ( het toetje ook )
MAAR DE MUGGEN ZIJN NIET LEUK !

• 12 Juli 2015 - 16:14

Hans En Trudy:

hoi Esmee wat fijn dat je het zo naar je zin hebt. Ik hoop dat je keelpijn minder word. Dikke kus van opa en oma

• 12 Juli 2015 - 16:30

Anneke :

Lieve Esmee wat fijn dat je het naar je zin hebt .doet je keel nog pijn veel drinken .is de docter nog geweest .ijthee is ook lekker he .lekker genieten maar even uit slapen is goed voor je en lekker toetjes .en ijs ook lekker voor je keel .kus van (0) Ma Annie

• 12 Juli 2015 - 16:35

Ellis Vester:

Lieve oma en opa mijn keel doet nog heel pijn maar ik heb pillen gekregen die ik in de ochtend middag en avond moet in nemen ik hoop dat ik op mijn verjaardag geen keel pijn meer heb maar verders is alles goed