Laatste paar dagen - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Ellis Vester - WaarBenJij.nu Laatste paar dagen - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Ellis Vester - WaarBenJij.nu

Laatste paar dagen

Door: Wessel

Blijf op de hoogte en volg Ellis

08 Augustus 2015 | Nederland, Amstelveen

Hallo ik ben het weer wessel. Maar ik heb treurig nieuws . Dit is mijn laatste reisverslag ik ga jullie vertellen over alle dingen die we hebben meegemaakt. We begonnen met de ochtend we moesten opstaan we moesten naar Schiphol . Toen zaten we 8 uur in het vliegtuig we kwamen aan in Tanzania . We gingen een week op Tour. In die een week hadden we de....... DE BIG 55555 GEZIEN. Toen gingen we weg naar Zanzibar 1 week rusten dat was on eerste eiland. Daar kreeg ik ook gelijk een hele goeden vriend hij heten andrin ik hat heel veel lol met hem(maar Bob blijft toch wel mijn beste vriend). Toen gingen we naar namibie daar hebben we twee weken gezeten met onze namibise vriend wimmpie we hadden een neushoorn heel dicht bij gezien en iiik had een Hoorn van een impala gevonden. Toen moesten we afscheid nemen van wimpie en onszelf laatste dieren Tour . Toen gingen we naar de hoofdstad van Zuid-Afrika kaapstad daar zaten we 4 dagen . We kregen ook en rondleiding door het cape town stadion. Toen gingen we naar mauritius(waar we nu zitten . Dit is ons laatste eiland. mijn zus heeft gewind zurfd ik heb een cake gebakken en met zen alle zijn we gaan snorkelen. Dit was mijn laatste reisverslag doei

  • 08 Augustus 2015 - 12:19

    Oma Annie :

    Lieve Wessel wat en mooi reis verslag weer van je .was de taart lekker en is snorkelen leuk mooi weer bij jullie is de kids club leuk genieten nog lekker maar dikke kus van Oma Annie xxxxx

  • 08 Augustus 2015 - 12:36

    Opa Hans En Oma Trudy:

    Hè grote vriend. Wij vinden dat jij heel goed een verslag kan schrijven,helemaal top. Je kan wel schrijver worden. Geniet nog een paar dagen op Mauritius! We zullen blij zijn als we jou ook weer zien. En een high five van Meneer Meier. Knuffel van opa Hans en oma Trudy

  • 08 Augustus 2015 - 14:20

    Bar:

    Goed gedaan Wessel en wat hebben jullie een super gave vakantie, nog veel plezier voor de laatste dagen, XXX Barbera.

  • 08 Augustus 2015 - 19:59

    Wessel:

    De vaaif terug meneer Meijer

  • 10 Augustus 2015 - 23:18

    Miriam:

    Lieve Wessel,
    Wat ben je toch een lieverd!
    En...wat kun jij gezellig schrijven zeg!
    Bob is nog op de kermis maar zodra hij thuis komt laat ik hem jouw verslag lezen. En dat zal hij heeeeel leuk vinden

  • 10 Augustus 2015 - 23:56

    Bob Wessels Vriend ☺:

    Ha wes leuk verhaal juilie zijn veel geweest en nog een niewe vriend en wat een goed verhaal als ik een boek wil schrijven weet ik bij wie ik moet zijn !! nou maak er nog iets leuks van dagg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amstelveen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2015

De laatste dagen

09 Augustus 2015

Afscheid

08 Augustus 2015

Laatste paar dagen

07 Augustus 2015

Mauritius

03 Augustus 2015

Kaapstad
Ellis

Familie Goudsblom gaat op reis naar Afrika. Van 4 juli tot en met 12 augustus.

Actief sinds 16 Juni 2015
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 16527

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: