Mooie 2 weken namibie - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Ellis Vester - WaarBenJij.nu Mooie 2 weken namibie - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Ellis Vester - WaarBenJij.nu

Mooie 2 weken namibie

Door: Wessel

Blijf op de hoogte en volg Ellis

19 Juli 2015 | Nederland, Amstelveen

Hallo ik ben het wessel.de 5 dagen Zanzibar zitten der op. We zijn 3 dagen geleden in het olive guest house. 2 avonden geleden hebben we gegeten in het joe'sbeer house gister ochtend zijn we vertrokken onzen namibiese chauffeur wimmpie spreekt en beetje Nederlands dat is fijn voor ons.gister avond om 07:15 zijn we aan gekomen in de desert lodge.we hebben naar :Jupiter,Saturnus en Venus gekeken met 2 echten Sterren weters:doryty en mails . In de nacht om 04:00 wou papa mij wakker maken we hebben een glazen dak hij wou met mij sterren kijken maar ik lag als een blok te slapen.die ochtend om 05:15 Werdt ik wakker gemaakt door papa om op te staan, ik vond het eigenlijk best wel jammer maar het was wel een leuke Tour we hebben een zand berg beklommen en raad is in de reactie's wie het eerste op de berg was en nu zitten we bij het zwembad te relexen GR.wessel

  • 19 Juli 2015 - 17:57

    Hans En Trudy:

    Hoi Wessel
    Wat kan jij leuk schrijven over jullie avonturen. Opa en oma genieten daarvan.
    Ik denk dat jij het eerst op de berg was! Doe de groeten aan Eline Esmee en papa en mama! Dikke knuffel voor jullie!

  • 19 Juli 2015 - 17:58

    OmaAnnie :

    Jij was op de berg het eerst boven toen je vader .lekker bij en zwembad lekker ook nog even gefacetime met Oma leuk hoor genieten jullie veel liefs van OmaAnnie

  • 19 Juli 2015 - 19:27

    Bar:

    Hi Wessel,
    Wat kan jij leuk alles beschrijven en wat een super vakantie hebben jullie, blijf heerlijk genieten met z'n allen.
    Veel groetjes en voor jullie allemaal een knuffel,
    Kus Barbera

  • 19 Juli 2015 - 21:25

    Trudy Mousset:

    Hi Wessel,
    Leuk bericht van je. Zo te lezen heb je het naar je zin.
    En de rest van de familie ook.
    Prachtige foto's van de zandduinen.
    Geniet, groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amstelveen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2015

De laatste dagen

09 Augustus 2015

Afscheid

08 Augustus 2015

Laatste paar dagen

07 Augustus 2015

Mauritius

03 Augustus 2015

Kaapstad
Ellis

Familie Goudsblom gaat op reis naar Afrika. Van 4 juli tot en met 12 augustus.

Actief sinds 16 Juni 2015
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 16544

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: