Grote kikker - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Ellis Vester - WaarBenJij.nu Grote kikker - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Ellis Vester - WaarBenJij.nu

Grote kikker

Door: Wessel

Blijf op de hoogte en volg Ellis

29 Juli 2015 | Nederland, Amstelveen

Hallo ik ben het weer wessel sorry dat jullie de laatste dagen geen verslag van me hebben gehoord. 2 dagen geleden zijn we aangekomen in het endersons camp aan gekomen. Ik vinde het het veiligste camp wat ik heb gezien . Het was helemaal af gesloten me elektrische draden. Er was een water poel en der was ook een ondergrondse tunnel waar je uit kwam in een grote hal met hoge stoelen daar het je uit zicht op de poel gelukkig zaten er wel tralies voor het uitzicht anders werden we aangevallen door de dieren Die bij de water poel gingen drinken. We waren er 2 nachten en Alebij die nachten kwam er een neushoorn het was steeds de zelfde want hij weeeeeet dat hier een water poel is. Nu zijn we zijn we op de waterberg ik weet dat er bij waterberg veel vragen worden gestelt???? De water berg is een berg waar geen punt op zit. Nu zijn we bij de water berg safari lodge . En jullie denken waar komt die titel grote kikker vandaan komt . Hier is ook een klein veivertje en onze reisgids wimmpie zag toen in het water een grote zwarten kikker!!!!! Hij was wel tien centimeter lang. Onze reisgids wimmpie is zo aardig dat hij voor ons gekookt had . Het waren 3 verschillende soorten worstjes.

  • 29 Juli 2015 - 15:51

    Esther:

    hey Wessel,

    Klinkt als.... Genieten.

  • 29 Juli 2015 - 16:33

    (O) Oma Annie :

    Hallo lievert .Alles goed met jullie weer en mooi verslag van je over de kikkers .Wimpie lekker koken .fijn dat menner Meijer bij Oma ,Opa is kan hij uit rusten .lekker genieten weer dikke kus Oma Annie

  • 29 Juli 2015 - 17:27

    Meneer Meijer:

    Hallo Wessel. Ik heb net je verhaal gelezen. Jammer dat ik in Nederland ben,want ik had die kikker ook wel willen zien. Maar bij opa en oma is het ook gezellig. Ik mag tv kijken en laat naar bed. Vrijdag mag ik mee naar het strand. Ik vind dat je een mooi verhaal hebt geschreven,top hoor! Ik mis je wel(opa en de oma s ook)! Groeten van opa Hans oma Trudy en je vriendje meneer Meijer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amstelveen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2015

De laatste dagen

09 Augustus 2015

Afscheid

08 Augustus 2015

Laatste paar dagen

07 Augustus 2015

Mauritius

03 Augustus 2015

Kaapstad
Ellis

Familie Goudsblom gaat op reis naar Afrika. Van 4 juli tot en met 12 augustus.

Actief sinds 16 Juni 2015
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 16581

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: