2 mooie weken Namibië - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Ellis Vester - WaarBenJij.nu 2 mooie weken Namibië - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Ellis Vester - WaarBenJij.nu

2 mooie weken Namibië

Door: Wessel

Blijf op de hoogte en volg Ellis

30 Juli 2015 | Nederland, Amstelveen

Hallo mensen ik ben het weer wessel . Vanochtend zijn we weg gegaan van de lodge met de grote kikker. we zijn weer terug in windhoek (de hoofdstad van Namibië). We zijn nu in de elegant guest house(het hotel). Dit is de laatste dag van Namibië, dus ook de laatste dag van onze reisgids wimmpie. Zoals we al weten is meneer meijer bij opa en oma. Ik mis meneer meijer heel erg. Als meneer meijer dit leest en mij ook mist mag hij dat heus wel in de reacties achterlaten. Mijn lappies (mijn knuffels) mijn cars kussen(me kussen die ik van oma Annie heb gekregen) en mijn slaap liedje missen meneer meijer ook erg Vedders gaat het heel goed met hem. Ik ben nu lekker mijn reis verslag aan het schrijven , esmee heeft een nieuw spelletje gedownload en papa is zijn foto's aan het importeren.dit was mijn reisverslag tot de volgende keer

  • 30 Juli 2015 - 19:30

    Meneer Meijer:

    Hoi lieve Wessel
    Ik probeer al een paar avonden te face timen. Maar het lukt niet. Ik wil je graag zien en mis je. Ik heb het leuk bij opa en oma. Maar ik heb maar 'e'en Wessel en die wil ik graag weer zien ik probeer om half negen nog een keer te face timen. Dikke knuffel van mij en ook van opa Hans en oma Trudy xxxxx

  • 30 Juli 2015 - 19:33

    Anneke :

    Lieve schat je ver slag is weer leuk straks lekker slapen in een bed niet in en tent was ook leuk he nu lekker eten .AZ moet spelen in Istanbul tegen Basaksehir staat in de krant nu OpaHans wet het wel goede vliegt morgen .dikke kus van OmaAnnie

  • 30 Juli 2015 - 20:54

    Esther:

    Hey Wessel,
    Ik weet zeker dat meneer Meijer het goed heeft bij oma en oma!

    Kus Esther

    Hoi Wessel,
    Wat heb jij leuke dingen gedaan en veel dieren gezien!
    Mis jij ook voetbal?
    Of kunnen ze daar ook voetballen?
    Met nij gaat het goed. Ik ben op kinderland kamp en doen elke dag best leuke dingen.
    Mis je ook net als je moeder een broodje kaas?
    Groetje Lorgens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amstelveen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Augustus 2015

De laatste dagen

09 Augustus 2015

Afscheid

08 Augustus 2015

Laatste paar dagen

07 Augustus 2015

Mauritius

03 Augustus 2015

Kaapstad
Ellis

Familie Goudsblom gaat op reis naar Afrika. Van 4 juli tot en met 12 augustus.

Actief sinds 16 Juni 2015
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 16582

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: